vrijdag 27 april 2012

3... 2... 1... Start

Hey allemaal


Dit is mijn eerste berichtje op deze blog en ik ben helemaal in de wolken...


Ik heb namelijk vandaag een gesprek gehad met ons opleidingshoofd in verband met mijn verder studietraject. Ik was namelijk niet echt zeker meer over hoe de rest van mij studietijd er ging uitzien. (In mijn eerste jaar was ik gebuisd voor biologie, wat er dus voor zorgde dat ik een jaar langer moest doen.) Ik ging er naar toe met het idee dat ik tot het schooljaar 2013-2014 moest wachten om op internationalisering te gaan. Maar ik ben dan te weten gekomen dat ik toch volgend schooljaar al kan gaan. Hierbij heb ik dan ook nog de kans gekregen om mijn motivatiebrief te schrijven en door te sturen.

IK BEN KLAAR OM AAN MIJN AVONTUUR TE BEGINNEN!!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten