zaterdag 22 september 2012

Niet alleen

Ik zal niet alleen naar Suriname gaan. Er is nog een KaHo-student die, samen met mij, naar Suriname trekt, namelijk Jan Coppens.

Jan en ik zullen samen reizen en een verblijfplaats delen. Ik ben trouwens ook te weten gekomen dat ik verbonden zal zijn aan het IOL, een instituut dat instaat voor het opleiden van leraren in Suriname. Ik zal daar stage lopen, dit wil zeggen dat ik les zal moeten geven in een secundaire school in de hoofdstad, Paramaribo. Jan zal hetzelfde doen als mij.

We hebben ook al onze contactpersoon, van Suriname, te weten gekomen, namelijk Linda Rozenblad. Zij zal ervoor zorgen dat alles in Suriname vlot zal verlopen. We gaan ook gebruik maken van een appartement dat ter beschikking staat voor KaHo-studenten, dit is een appartementje dat door alle voorgangers al gebruikt is en zeker geschikt is. :)

Alles verloopt dus vlotjes, hopelijk zal de rest van mijn avontuur ook zo vlot verlopen. :)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten