vrijdag 21 september 2012

Geen twijfel meer, het wordt gewoon SURINAME!!!

Aangezien ik niet meer naar India kan gaan, moest ik opnieuw een keuze maken... Wat wordt mijn nieuwe bestemming???

De keuze was nu erg beperkt, aangezien het schooljaar al begonnen was. Mevrouw Van Cauteren, dit is de coördinator van internationale, omtwikkelingssamenwerking binnen onze school, heeft me dan de vraag gesteld of ik het dan zou zien zitten om naar Suriname te vertrekken. Ik mocht hier niet te lang over twijfelen, want de tijd staat niet stil en aangezien ik nu nog opnieuw moest beslissen waar mijn avontuur zou plaatsvinden, moest ik erg snel beslissen.

Na snel wat onderzoek gedaan te hebben, was de beslissing gemaakt... NATUURLIJK WIL IK NAAR SURINAME!!!


Nu is het aan mij om in een speedtempo alles in orde te brengen... GO GO GO :)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten