vrijdag 30 november 2012

Waarom moeten we die beurs aan jou geven???

Vandaag was een belangrijke dag, vandaag heb ik mijn motivatie moeten verdedigen voor een jury van drie mensen. Hiervoor had ik wel enorm wat zenuwen. Want waarom moeten ze eigenlijk die beurs aan mij geven, en niet aan een ander?

Wel, ik ga een deel uitmaken van een proces, een proces dat ervoor zorgt dat het onderwijs in Suriname verbeterd en ook dat van ons. Ik ga er niet vanuit dat ik, persoonlijk, daar ga zorgen voor veranderingen, maar ik hoop om zelf te kunnen veranderen en deze veranderingen doen uitstralen in mijn verdere leven hier in Belgiƫ... en ik kan nog lang doorgaan. :)

Ik had een erg goed gevoel wanneer ik de vergaderzaal buiten stapte. Ik denk wel dat ik de jury heb kunnen overtuigen van mijn intenties daar. Nu is het enkel afwachten wat ze er echt van vonden. :)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten