zaterdag 15 december 2012

Aw aw aw... Dat doet pijn!!

Gisteren ben ik naar het tropisch instituut geweest om alle nodige vaccinaties te krijgen voor mijn reis naar Suriname. Na lang wachten en een formulier ingevuld te hebben, kon ik eindelijk de dokterskamer binnenstappen, achter mij stapten er nog een jonge man mee naar binnen, dit was een studentdokter die mijn spuiten zou zetten. De dokter heeft me eerst enorm veel, maar nuttige informatie gegeven over malaria en andere ziekten en maatregelen die ik zeker moet nemen wanneer ik in Suriname ben om gezond te blijven. Vervolgens heb ik twee spuiten gekregen van de studentdokter, die lang heeft moeten zoeken naar de juiste spuiten :P. Deze spuiten hebben geen pijn gedaan tot de volgende dag. Aw, mijn arm is echt enorm stijf en pijnlijk. Het is te hopen dat de spuit die ik door de huisarts moet laten zetten niet zo'n pijn doet. :P
Maarja, het hoort erbij. :)

De dokter heeft me ook malariepillen en een breed antibiaticum voorgeschreven, ik ben er dus helemaal klaar voor. Kom maar, jullie kleine mugjes. :P

Geen opmerkingen:

Een reactie posten