vrijdag 21 december 2012

Ja... of Nee...

Vandaag heb ik volgende mail ontvangen:


Beste Shera

Zeer tot mijn spijt moet ik je meedelen dat je niet geselecteerd bent voor een VLIR UOS-beurs.

Je staat wel op de reservelijst op de derde plaats. Van zodra ik nieuws heb van de VLIR UOS-beurscommissie in Brussel of ze je toch een beurs willen toekennen, laat ik het je weten.

Laat het niet aan je hart komen. Een onvergetelijke en verrijkende reis ligt voor je. Wij wensen je het allerbeste toe en dat je behouden moge terugkeren, beladen met onvergetelijke mooie herinneringen en verhalen.


We kijken alvast uit naar jouw verhalen J: bezorg je ons de link naar jouw blog en stuur je ons een aantal foto’s van je verblijf?

Alvast een vredevol kerstfeest, een spetterend eindejaar en een inspirerend 2013!

Met vriendelijke groeten
An De Moor

De VLIR-beurs heb ik aldus niet, maar dit wil niet zeggen dat dit me gaat tegenhouden. Ik ga er nog steeds 100% voor!!! :)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten