donderdag 22 augustus 2013

Afscheid nemen...

29 april 2013


Vandaag zouden Jan en ik afscheid moeten nemen van onze kdg-vriendjes, en dit viel ons wel erg zwaar...

We stonden mee vroeg op, want zij moesten nog enkele zaken in orde brengen en dat was dan een mooie gelegenheid om nog een groepsfoto te nemen aan het Su-beeld aan de waterkant.


Vervolgens reden we nog een stukje mee naar de Cardy waar zij hun fiets zouden inruilen voor een briefje van 50 euro... Jan en ik namen onze fietsen nog even mee en trokken terug richting kdg-huisje, voor de laatste keer... We maakte een tussenstop bij Fernades voor wat drank en koffiekoekjes, ondertussen zouden de kdg'ers met een taxi naar hun huisje gaan.

Er hing een vervelende sfeer tijdens het eten van de koffiekoekjes, het afscheid nemen hing in de lucht, en dat was geen fijne gedachte. Wie had ooit gedacht dat je na drie maanden zo gehecht kan worden aan mensen. Deze mensen wil ik nooit meer verliezen....
Kaartavonden, gezellig eten, tripjes, partybus, op bezoek gaan bij de ambtenaar, verjaardagen vieren... zoveel leuke en rare herinneringen.

De taxi was er sneller dan we allemaal gehoopt hadden, maar het was tijd, tijd om afscheid te nemen. Daar stonden we dan met z'n zessen onder aan het kdg-huisje..
Het afscheid viel me erg zwaar, na de knuffels stapte ze de taxi in en dan waren ze weg. Ja, de mensen waar ik de beste drie maand van mijn leven, tot nu toe, heb gedeeld, zijn vertrokken...

Jan en ik trokken dan maar naar ons eigenste stekje, met een leegte die enkel gevuld kan worden door het wederzien van onze vriendjes in Belgiƫ...

Voor de rest van de dag hebben Jan en ik onze activiteiten beperkt tot het eten van eitjes, hangen in de hangmat en al wat inpakken...

Deze dag viel me echt heel zwaar... Ik hoop om mijn vriendjes niet te lang te moeten missen...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten