donderdag 22 augustus 2013

Vaarwel mulo kerklaan... Vaarwel IOL...

30 april 2013


Gisteren was een zware dag van afscheid en dat zou vandaag niet anders zijn... Vandaag hebben we afscheid genomen van onze stageschool en het IOL.


We stonden tijdig op en trokken met onze fietsjes, wat ga ik hem missen mijn stalen ros, richting Mulo Kerklaan. Hier moesten we de laatste papieren in orde brengen, boeken terug brengen, alles laten ondertekenen en... afscheid nemen van het hele lerarenkorps en de school. Nog even langs mevrouw Ashruf voor een laatste brasa en de laatste woorden van succes... Wat een pracht van een mens!!!

Deze mensen zijn niet enkel collega's of begeleiders meer, het zijn kennissen en vrienden geworden, mensen die me altijd zullen bijblijven.

Vervolgens trokken Jan en ik richting Sahadewlaan voor een tussenstop om dan vervolgens naar het IOL te trekken. Daar moesten we nog een evaluatie invullen en laten ondertekenen.

's Avond at ik nog wat resten pasta, terwijl Jan van een laatste bbq kon genieten... Het voelt echt vreemd deze laatste dagen, ik moet maar steeds afscheid nemen van dingen die me nauw aan het hart liggen en dat is echt moeilijk..

Geen opmerkingen:

Een reactie posten