donderdag 22 augustus 2013

landen in Siberië.... of was het Amsterdam?!

3 mei 2013


Van slapen in het vliegtuig is niet echt veel in huis gekomen.... Maar, moe was ik niet, waarschijnlijk door de spanning van het weerziens van het thuisfront. :)


Na negen uur kwamen we landen we op Europese gronden en dachten we dat we snel bij onze familie konden zijn. Niets was minder waar. Mijn verdomd klein stippel koffertje moest weer persé als laatste verschijnen. :P

Ik moet wel nog zeggen dat ik het gevoel had dat de piloot een fout had gemaakt, ik dacht dat we eerder in Siberië waren geland, dan in Amsterdam... Brrrrrrr koud!!!

Uiteindelijk konden we dan door die laatste deur gaan.. En daar stonden ze dan te wachten, de mamsie en papsie, me een leuke spandoek... Jan's ouders waren ook echt erg blij om Jan terug te zien en standen daar dan ook klaar met hoedjes en bloemenkransjes... :D
Ze hadden dan ook, samen met Ellen, een grote kalender gemaakt, met foto's die ik al stiekem had doorgestuurd naar Ellen... mihihihi :P


Dit leuke weerziens ging ook gepaard met nog een afscheid... Jan jongen, zoals ik het al zei, ik ga je missen..

Geen opmerkingen:

Een reactie posten