maandag 18 februari 2013

Docent, waar ben je?

18 februari 2013


Vandaag ging ik niet naar mulo kerklaan, maar naar het IOL om zelf daar lessen te volgen.

Ik ben 's morgens op mijn fiets gestapt met mijn regenjas aan, want het was weeral aan het regenen. Toen ik goed en wel aangekomen was op het IOL, na de weg twee keer te moeten vragen, ging ik naar lokaal C1. Ik was enkele minuten te laat, dus ik had een volle klas verwacht met een docent vooraan. Ik was me dus al een beetje aan het voorbereiden om mij te excuseren.

Ik ga naar het lokaal en de deur staat open, dus ik stap binnen. Wat zie ik daar? Welgeteld vier studenten, dat was al. Ik heb me dan ergens neergezet en net zoals alle andere studenten heb ik dan gewacht, en gewacht, en gewacht... Af en toe kwam er nog een student bij of ging er iemand weg. Maar een docent heb ik niet door de deur zien komen. Een vogel wel, maarja, die kan natuurlijk geen les geven. :P


Na iets meer dan een uur en half heeft een studente dan maar eens gebeld naar de docent. De docent wist haar te zeggen dat ze naar de dokter was en dus niet naar de les kon komen... Ah, ok dan! Waarom kon zij dit dan ook niet eerder laten weten ofzo, dan had ik niet door de gietende regen naar het IOL op mijn fietsje moeten rijden. :P

Ik ben dan maar terug op mijn fiets gestapt en naar huis gefietst. Fietsen was dus het hoogtepunt van deze dag. Want voor de rest heb ik wat aan taakjes gewerkt en me liggen afvragen waarom de docent niet wat eerder had kunnen laten weten dat ze niet ging komen. :P

Geen opmerkingen:

Een reactie posten