zondag 17 februari 2013

Platte rust

16 Februari 2013


Vandaag is het zaterdag, eindelijk weekend!! Deze rust had ik wel even nodig. Normaalgezien zouden we vandaag de stad nog een beetje verder gaan verkennen, maar het was weer een dag van regen, dus dit ging niet door. Dat vond in langs de ene kant  niet zo erg, want dan kon ik even tot rust komen en nog enkele kleine dingen in orde brengen.

Zo heb ik gebeld met ene Philip Orlando om een afspraak te kunnen maken in het buurtcentrum Pasinsia. Dit is een buurtcentrum in een buitenwijk van Paramaribo, namelijk Flora A. Hier zouden Sofie en ik willen gaan helpen met allerlei zaken, zoals huiswerkbegeleiding, creatieve activiteiten, sport en spel...
Dinsdag tussen 16u en 18u zouden we eens langs kunnen gaan om ons even voor te stellen en dan misschien verdere afspraken te kunnen maken om daar een steentje bij te dragen.

s' Avond hadden Jan en ik afgesproken om te gaan eten in 't Vat met de kdg'ers en twee Hollandse meisjes die Elena kende. We hadden om zeven uur afgesproken, maar hadden maar pas ons eten tegen half negen. Dit lag allemaal aan de Surinaamse taxi's die soms wel een uur op zich laten wachten, en je dan ook wel eens kunnen vergeten. :P

Het was dus vandaag een rustige, maar gezellige dag. Nu hoop ik wel dat het morgen wat beter weer is dan vandaag. Dan kunnen we toch misschien dit weekend de stad nog eens gaan bekijken. :)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten