vrijdag 15 maart 2013

Bikiwini?

11 maart 2013

Ik ben toch erg blij dat ik op een maandag wat meer tijd heb om wat uit te slapen en wat later op te staan. Zo kan ik wat bekomen van de tripjes. :)

Vandaag moest ik naar het IOL om voor de tweede keer echt les te gaan volgen, dacht ik... Eens ik daar aankwam, zag ik een briefje aan de deur van het lokaal hangen. Daarop stonden de excuses van de docent met de vermelding dat ze vandaag niet aanwezig zou zijn. :P Deze keer heeft ze ons dan toch op voorhand verwittigd. 

Weeral helemaal naar het IOL gefietst voor niets! Ik dacht het niet... Dan stop ik maar even langs de Hermitage mall op zoek naar een bikini, want die van mij begint het een beetje af te weten. En naaktzwemmen is  niet echt een van mijn hobby's.

Wat een zoektocht, pfffff Te groot, te klein, te lelijk... Geen bikini die bij me paste.. :( Dan maar eens gaan kijken in het centrum en daar hadden ze ook geen bikini voor Shera... :P Goed, dan toch maar naar huis, fietsen, zonder bikini :P

Thuis aangekomen, heb ik snel mijn zwemgerief genomen, met mijn oude bikini, en ben ik vertrokken richting VOS... ZWEMMEN!!!
Wel 70 baantjes heb ik gezwommen... Proficiat aan mezelf! :P

Daarna werd het tijd om naar huis te trekken want Steffen en Joren zouden deze avond komen eten... Het is nog een erg gezellige avond geworden met, uiteraard, kaartspelletjes... Misschien moeten we eens een ander spelletje spelen, dan kan ik mijn blog eens anders eindigen. :P

Geen opmerkingen:

Een reactie posten