maandag 18 maart 2013

Sleur, gezeur...

13 maart 2013

Vandaag was een niet zo noemenswaarde dag... Het bestond uit observeren, eten, zwemmen, babbelen, eten, werken, slapen.. Niet echt erg interessant dus. Maar toch zal ik jullie niet teleur stellen en een laaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaang blogbericht schrijven! :P

In de voormiddag ben ik dus naar de mulo geweest om daar weer al eens te kijken naar het verloop van de lessen. Ik heb dan vandaag nog maar eens de bevestiging gekregen dat ik volgende week echt les zal mogen geven. :D

Na de middag ben ik dan maar naar het VOS getrokken, alleen... Toen ik daar aankwam, kreeg ik een sms van Sofie om te vragen wat ik vandaag nog ging doen, want ook zij had niet echt veel gepland vandaag. Nog geen tien minuten later stond Sofie daar in haar bikini, klaar om van het verfrissende water te genieten.

Deze avond is dan uitgedraaid op een rustige, maar toch bewogen avond... Het heeft me echt aan het denken gezet. Want waarom ben ik hier in Suriname zo gelukkig? Wat maakt dat ik hier een hele dag met een glimlach op mijn gezicht kan rondlopen, zelfs wanneer niet alles loopt zoals het zou moeten? Wat of wie maakt het leven hier zo mooi?..  

Geen opmerkingen:

Een reactie posten