maandag 4 maart 2013

De pot op!


26 februari 2013


Vandaag ben ik toch maar niet naar school gegaan, dit had ik gisterenavond al beslist omdat ik me niet echt goed voelde… Dat wou dus zeggen dat ik een beetje kon uitslapen en alles wat rustiger aan kon doen. Ik kon ook niets voor school doen want al mijn spullen lagen nog in het kdg-huisje (ik had deze daar gisterenavond achtergelaten omdat ik zo snel mogelijk naar huis wou).
Dat betekende dus dat ik tijd had om mijn was te doen en ons stekje eens een goeie beurt te geven. :)

Tegen de middag ben ik dan maar even terug in de hangmat gaan liggen en heb ik opnieuw drie uur geslapen… Net wakker, stonden Joren en Steffen aan de deur en zij hadden dan mijn spullen bij. Dankjewel! :D

Voor de rest was het dus een rustige dag die bestond uit praten, Jan die aan het skypen is, kaarten, eten in het kdg-huisje (uiteraard) en een filmpje om de avond af te sluiten.

Maar voor ik kon gaan slapen om morgen fris en monter aanwezig te kunnen zijn op mulo Kerklaan, moesten Jan en ik nog het gure regenweer van Suriname trotseren. Ik ben droog aangekomen, met dank aan Joren’s poncho, maar Jan daarentegen… :P

Geen opmerkingen:

Een reactie posten