zaterdag 30 maart 2013

Zelfbereide bounty...

20 maart 2013


Vandaag bestond mijn dag op de mulo opnieuw uit een hele dag les geven, wel vijf uur. De lessen handelden over de nieren, het dierenrijk en organische en anorganische stoffen. Het blijft echt enorm leuk voor me om voor deze klassen te staan. Het geeft zo een voldoening om kinderen iets bij te brengen. En wanneer dit positief onthaald wordt, maakt het dit nog duizend keer fijner. 

Jan en ik zijn vandaag ook langs alle klassen geweest om hen uit te leggen waarom er een ideeënbus op de speelplaats staat. We gaan namelijk een schoolkrantje maken en aan de hand van de ideeënbus willen we alle leerlingen van de school betrekken in dit proces. 

De namiddag was erg rustig. Ellen, de vriendin van Jan zou vandaag aankomen, ik had dus ons stekje voor mezelf. :D Perfect! Tijd genoeg om voor school te kunnen werken en dan toch even skypen met mijn maartje... Jaja, al vijf jaar lang horen wij bij elkaar! :)

s' Avond trok ik, met de taxi (mijn stalen ros is niet echt waterbestendig), naar het kdg-huisje voor een heuse vrouwenavond.. :D Lekkere pasta, opgewarmde resten van gisteren :P, gevolgd door een film en CHOCOLADEFONDUE!!!!


Een bounty was niets vergeleken met onze verse kokosnoot met pure chocolade. Een echte aanrader dus! :D De avond was sneller gedaan dan gepland. Na een halve film, en nadat al het fruit op was :P, vielen sommige oogjes al toe... (Geen nood, dit zorgt ervoor dat we nog een tweede vrouwenavond kunnen houden... meer chocolade dus! :P)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten