woensdag 6 maart 2013

Kheb er ZIN in!

01 maart 2013

Mijn dag op mulo Kerklaan was niet echt erg interessant... Voor de pauze heb ik een hele tijd repetities mee begeleid en na de pauze heb ik kunnen wachten op het boek van mijn mentor om dit weekend mijn lessen te kunnen voorbereiden...

MAAR de namiddag zou er dan toch iets leuker gaan uitzien! Het ging vandaag een stralende dag worden... geen regen!!!

Dat wil dus zeggen dat we gaan ZWEMMEN!!! Joepie :P

Ik ben dan in m'n eentje naar de Cardy, fietsbedrijf, gefietst om dan zo samen met Sofie naar het Zorghotel te gaan. Dit is een hotel waar je kan gaan zwemmen voor maar 20 SRD, maar met een prachtig zicht op de Surinamerivier. Jan en de jongens zouden nog volgen want zij moesten zelf nog langs de Cardy...

Dus Sofie en ik gingen al naar het Zorghotel,  bleek dus dat we daar nu niet konden gaan zwemmen omdat het zwembad gesloten was wegens onderhoud. :(  Terug de fiets op, naar het volgende zwembad, 't Zin!

Onderweg naar 't Zin hebben Sofie en ik een bijnadoodervaring gehad... Wij reden netjes langs de linkerkant achter elkaar, en een auto van de andere kant vond het een goed idee om alle andere auto's voorbij te steken en volle gas te geven. Hij vond het niet nodig om rekening te houden met de fietsen aan de andere kant, wij dus... Hadden we niet nog meer opzij gegaan, had ik volgens mij dit blogbericht niet meer kunnen typen... Dat was dus wel even schrikken!

Eens aangekomen in 't Zin konden we niet wachten om het water in te gaan. Wat was dat heerlijk! Lekker verfrissend water, met de zon op onze snoet...

Het zwembad zat wel vol met stagaires, er waren dan ook bekende gezichten en dat maakte het dus ook gemakkelijk om eens een babbeltje te slaan met hen. 

Zwemmen, zonnebaden, zwemmen, babbelen... echt genieten dus!

Wanneer de zon begon onder te gaan, dat is hier al redelijk snel, werd het tijd om uit het zwembad te komen en te gaan eten. We hebben dan besloten om eens een keertje aan de Waterkant te gaan eten. En dat was een zeer goed idee! Voor maar 17 SRD had je een bak vol eten met een prachtig zicht op de Surinamerivier. Dit werd dan afgesloten door een roze pannenkoek met kokosnoot. mmmmmmm...

Dit was nu het echte Suriname, lekker eten aan de waterkant, met wat vrienden en een prachtig uitzicht...



Geen opmerkingen:

Een reactie posten