woensdag 6 maart 2013

Hoera buikje :D

27 februari 2013


Vandaag ben ik weer naar school gegaan want mijn buikje had zijn best gedaan om al het eten dat ik er had ingestopt, binnen te houden. :P

Volle moed ben ik op de fiets gestapt richting mulo Kerklaan. Toen ik daar aankwam, was mijn mentor ook erg blij om me terug te zien. Ze liet me weten dat het geen probleem was om de les die ik gisteren zou moeten gegeven hebben te verplaatsen naar morgen. Dus vandaag was weer een dag van observeren.

Na de middag kon ik me dan even focussen op schoolwerk, mijn les voor morgen was in principe al af, maar deze kon natuurlijk altijd beter. :) Dus werken maar!
De les zou gaan over de verschillende rijken en aangezien je hier in Suriname niet de luxe van een beamer en een scherm etc. hebt, moet je toch wat creatief zijn om de les aanschouwelijk te maken. daarom heb ik van ieder rijk wat foto's opgezocht en laten afdrukken, cellen getekend, kaartjes met eigenschappen gemaakt... Veel, maar leuk werk dus! :D

Na al dat werk werd het tijd om inkopen te gaan doen, want Steffen en Joren gingen komen eten. Snel naar de winkel voor de ingrediënten: Tagliatelle, groentjes, room, kip... Maar de room bleek dan toch moeilijker dan verwacht.. Dus, wat doe je dan? Jan om room sturen! :P
Na een uur was Jan nog niet terug, ik begon al een beetje ongerust te worden.. Maar uiteindelijk kwam hij dan toch aan. Hij had opnieuw een lekke band, waardoor hij echt een heel stuk te voet moest doen... En dat allemaal voor room! :P


Het was dan al ondertussen tijd om aan het eten te beginnen, want Steffen en Joren zouden zo aan onze deur staan.
De avond is erg fijn geëindigd met lekker eten, parbo en kaartspelletjes!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten