vrijdag 29 maart 2013

IOL or no IOL, that is the question...

18 maart 2013

Vandaag vertrok ik opnieuw met volle moed, en mijn stalen ros, richting het IOL. Daar aangekomen, vond ik het er al verdacht rustig uitzien... En stil zou het blijven, het was namelijk lesvrije week. Dus weeral geen les voor mij. :(

Dan maar terug naar huis fietsen, bikini en handdoek pakken en richting het  VOS trekken. Zwemmen, zwemmen, zwemmen...
Daar aangekomen was het opnieuw erg rustig, maar dat maakt dat het zwemmen er aangenaam is!



Na opnieuw 100 baantjes (HOERA!), stapte ik opnieuw mijn fiets op richting kdg-huisje, daar kon ik dan wat voor school werken. 

Dat bleek dan ook wat moeilijker te worden, aangezien er op dat moment aan het elektrisch netwerk werd gewerkt.. Mannen die tussen het plafond kropen, rondslingerende draden, het moet maar kunnen. :D
Na enige tijd, en ook een lege laptopbatterij, dachten de mannen het grote probleem opgelost te hebben. Zij verlieten het huisje dan ook met een gerust hart.


Ik stak dan mijn laptop in, om de lege batterij te vullen, en hoorde een geknetter dat van de andere kant van de kamer kwam, gevolgd door een aardig geurtje... Gelukkig was de huisbaas nog aanwezig, die dan snel de werkmannen terug kon roepen om even naar het probleem te komen kijken. :) Niet veel later was alles terug in orde en kon de dag weer zijn gangetje gaan...

De dag werd weerom afgesloten met een lekkere maaltijd en leuk gezelschap... Ik denk echt dat het gezelschap, hier in Suriname, me echt gelukkig maakt. Altijd omringd zijn door mensen, wat ga ik het toch missen!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten