dinsdag 30 april 2013

你說什麼?

13 april 2013


Tegen tien uur trok ik naar Sofie met het idee om voor school te werken wanneer het slecht weer was, maar vanaf de moment dat de zon er zou doorkomen, zouden we naar het zwembad trekken.
Helaas is het bij werken voor school gebleven. Doordat we een hele dag hebben kunnen werken aan het didactisch materiaal voor het buurtcentrum, kunnen we bij deze zeggen dat bijna alles klaar is. :D

We hebben vandaag nog enkele tafelkaartjes gemaakt en een memoryspel. We hebben er ook voor proberen zorgen dat de doosjes waar ons materiaal in stak minder op ijsdoosjes zouden lijken. Missie geslaagd, zou ik zo zeggen! :D




De rest van de dag werd geleid door luiheid... 
  • Jan was te lui om zijn fiets te nemen en naar het kdg-huisje te fietsen, alhoewel hij de regen als excuus gebruikt :P
  • Steffen, Joren en ik waren te lui om deftig te koken, dus is het maar spaghetti met kant-en-klare saus en zwamworst geworden.
  • Wij waren dan ook te lui om nog iets te gaan drinken, dus kwamen Joris en Katrijn maar langs met een dessert.
  • Ik was te lui om naar huis te fietsen, en gebruik net als Jan de regen als excuus. 

Deze luiheid heeft er wel voor gezorgd dat ik heb kunnen ontdekken dat de Chinese film, die Steffen had gekregen voor zijn verjaardag, niet enkel Chinees gesproken was, maar de ondertiteling was ook in het Chinees.

Vertaling: Wat zeg je?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten