vrijdag 5 april 2013

Paaseierenjacht...

30 maart 2013


Van tien tot tien heb ik geslapen, de klok rond... Maar het deed deugd. Herboren werd ik wakker! :P Maar ik zou deze energie vandaag wel nodig hebben. We zouden namelijk een heuse shoppingjacht houden om onze brunch van morgen voor te bereiden.

Tijdens onze jacht zijn we ook terug gekomen in de Choi's, een Europese supermarkt... Net een Delhaize. :D
Echt alles wat je zou gemist hebben, kon je hier vinden... Zelfs gerookte zalm, mmm... :P
Gelukkig hebben we ons kunnen inhouden tot nu om deze winkel binnen te stappen, anders hadden we al veel meer geld uitgegeven aan eten. :P
We hebben ons dan toch laten verleiden door de magnum die daar naar ons lag te kijken in de vriesafdeling.. njam njam njam!!

Snel naar huis fietsen want anders zou ons ijsje gesmolten zijn, en dat zou een ramp zijn.
Thuis aangekomen heb ik nog wat van mijn bamirestjes gegeten en heb ik een poging gedaan om te slapen. Jaja, u leest het goed, een poging. :P Ik kon voor de verandering eens niet slapen. 

Dit gaf me de kans om nog wat te chatten met het Jarig Jopje, mijn Maartje, wordt een grote man vandaag en zal dit dan ook in stijl vieren... :P

Het duurde dan niet lang voor we onze magnum in de mond namen. Heerlijk smullen! :D



Rond vijf uur kwamen dan de anderen ook aan. Na twee dagen van rust deed het toch ook deugd om de anderen terug te zien. Ze stonden dan ook klaar met hun leuke verhalen over Galibi en tante Krabé... Wat zie ik er naar uit om deze trip te doen. Ik ga er echt van genieten!

Later op de avond zijn we dan met z'n allen gaan eten in de Zus & Zo... Het was de laatste avond van Ellen's verblijf, er waren dus plannen gemaakt om er nog een leuke avond van te maken. Maar mijn moeheid, en ook die van anderen, zorgde ervoor dat het voor enkele niet erg laat werd.. Maar morgen zal ze zeer nog kunnen genieten van ieders gezelschap tijdens de paasbrunch. :D

1 opmerking:

  1. Zo zo jullie maar ijsjes smullen terwijl wij nog niet eens buiten kunnen komen omdat het nog steeds durft vriezen en sneeuwen hier.

    BeantwoordenVerwijderen