dinsdag 30 april 2013

Rijst zult gij eten...

15 april 2013


Maandag, terug tijd voor school...
Vol moed trok ik op mijn stalen ros richting het IOL en kwam daar dan ook heelhuids aan. Het zou geen goede IOL-dag geweest zijn, moest de docent er zijn. Weeral ben ik naar het IOL gefietst voor niets. Een uur en half heb ik in het lokaal samen met enkele andere studenten zitten wachten op een docent die maar niet kwam opdagen. Dus trok ik maar terug naar huis.

Thuis heb ik dan gewerkt aan het nodige schoolwerk voor deze week, want ik zou weer een hele week kunnen lesgeven en dat brengt wel wat werk met zich mee.

Deze avond kwamen de kdg'ers bij ons eten en het zou rijst zijn. Uiteraard, Jan en ik hadden namelijk in het begin van deze drie maanden een grote zak rijst gekocht met de veronderstelling dat deze wel zou op geraken. Waar we toen geen rekening mee gehouden hadden, was dat we vaak in het kdg-huisje zouden eten. Met als resultaat een nog bijna volle zak rijst. :P

Sofie, Steffen en Joren hebben dan kunnen genieten van een wokgerechtje met groenten, kip en rijst... Origineel toch!? :P

Om dan nog origineler uit de hoek te komen deze avond sloten we af met een kaartspelletje. :D

Geen opmerkingen:

Een reactie posten