maandag 15 april 2013

Vrije-dag

5 April 2013


Vandaag was eigenlijk een zeer rustige dag. Lekker uitslapen, een beetje werken voor school en dan genieten van een lekkere maaltijd bij Zus en Zo. :D

Tegen acht uur had ik samen met Sofie afgesproken om te gaan eten in de Zus en Zo. Dus mijn stalen ros en ik trokken dan maar eens op pad. Onderweg was het nog verschrikkelijk druk, want de wandelvierdaagse was ook deze avond van de partij, maar ditmaal in de buurt van de Zus en Zo. :)

Het laatste stukje nam ik dus mijn ros bij de hand en genoot nog van de groepjes die ik kon zien passeren... Eigenlijk is dit wel een zeer indrukwekkend gegeven. Je ziet allerlei groepen met slogans en leuke kledij stappen, begeleid door eigen muziek, erg trots en zelfzeker een boodschap overbrengen. :D

In de Zus en Zo aangekomen, merkte we onmiddellijk dat het hier enorm druk en chaotisch was. Dit zorgde er dan ook voor dat we maar tegen tien uur konden eten en dat we niet echt veel keuze meer hadden. Jammer, maar de avond was toch nog gezellig. Leuke babbel, lekker eten en een sfeervol muziekje van een live band. :D

Tijdens mijn terugweg naar huis was ik toch een beetje teleurgesteld in de Surinamers op straat... Aangezien de wandeltocht ook nog voortging in de Sofie Redmondstraat, een straat waar ik dus door moest met mijn ros, had ik beslist om deze straat dan te voet te doen zodat ik het hele gebeuren niet zo storen en zo kon ik ook nog wat genieten daarvan. Maar tijdens mijn wandelen, werd ik meermaals uitgescholden, voor hoer en dergelijke.  Dit stoorde me enorm, zeker omdat ik dan al de moeite had gedaan om niet zomaar door deze straat te fietsen en het hele gebeuren te storen. Maar goed, niets kon me tegenhouden om toch met een positief gevoel mijn bed in te kruipen, want morgen is weer een topdag! :D

Geen opmerkingen:

Een reactie posten