maandag 1 april 2013

Mc Donalds in de klas...

25 maart 2013


Vandaag was ik uitgenodigd door mijn mentor om samen met haar klas te eten om het einde van dit kwartaal te vieren... Daar ben ik dus met plezier voor opgestaan! :D

Eerst werden alle rapporten uitgedeeld, daarbij kreeg ieder kind een streepje feedback. Daarna moesten we de kinderen bezighouden tot ongeveer tien uur, want dan zouden we gaan eten. De kinderen in onze klas waren erg rustig en braaf, zij hadden namelijk allemaal wat bij om zich bezig te houden, kaarten, schaakborden, muziek... Het was dus nog een fijne bezigheid. :D We merkte wel dat dit niet in iedere klas zo was, want af en toe kwamen er leerlingen van andere klassen langs om even ene babbel te slaan met ons. :P

Rond half tien vertrok mijn mentor richting Mc Donalds om ons eten te gaan halen. Ik had dus de klas voor mij alleen.
Ik werd al meteen uitgedaagd voor een schaakspelletje. Met schaamte moet ik jullie mededelen dat ik verloren ben. :P Na deze nederlaag heb ik de klas georganiseerd. alle stoelen en tafels in een kring laten zetten, om dan gezellig te kunnen eten. Want mevrouw Asruf was daar al terug... Snel al het eten uit delen en smullen maar! :D



Het deed enorm deugd om ook op deze manier in de klas te staan, gezellig praten met de leerlingen, maar ook met mevrouw Asruf.

De namiddag bestond uit zwemmen met Elena en Joren... Zwemmen, zwemmen, zwemmen!! :P 
Het deed echt deug om lekker te kunnen ontspannen en te kunnen genieten van de babbeltjes met het goede gezelschap. :D

Deze verfrissing werd gevolg door de heerlijke lasagne van Jorenmakkelij met weeral het perfecte gezelschap, de ouders van Joren, Hanne, Jan en Ellen hadden het kdg-huisje gevuld. :D

Geen opmerkingen:

Een reactie posten