maandag 1 april 2013

Slangen, ladders, zweten en slapen...

26 maart 2013


Vandaag kon ik opnieuw uitslapen, het was een oudervoormiddag op de mulo en hier mochten we opnieuw niet aanwezig zijn...  Maar ik had nog werk genoeg vandaag. :)

Tegen de middag trok ik met mijn stalen ros richting het kdg-huisje... Wat een fietstocht, pfffff, kletsnat van het zweet kwam ik aan. Jaaaaa, ik weet het, ik zit in Suriname en daar is het heet! :P Maar dit had ik nog nooit gehad. Na een beetje gegeten te hebben, begon ik, nog steeds kletsnat en zwetend aan wat werk... Ik zou vandaag een slangen-ladderspel maken voor de maaltafels.. Na enkele minuten besloot ik dan toch maar om een douche te nemen, om zo een beetje af te koelen. Dit deed deugd, maar deze deugd duurde niet erg lang. Terug bezig aan mijn werk, voelde ik me erg slap worden en wegdraaien. Ik besloot dan maar om me even in de zetel te leggen. Het duurde niet lang voor Sofie me kwam zeggen dat ik beter in de hangmat zou gaan liggen... Met weinig woorden en weinig energie kroop ik dan ook naar de hangmat. Het duurde niet lang voor ik  in slaap viel.

Sofie had dan beslist om zonder mij naar het buurtcentrum te trekken en me te laten slapen. 
Rond etenstijd wekte Sofie me, ik had dus de hele namiddag door geslapen, maar was nog steeds erg moe en slap. Ik heb dan maar gegeten in de hoop dat dit eten me goed zou doen. Even kon ik genieten van de energiestoot, maar al snel had mijn lichaam weer nood aan rust. Terug de hangmat in en slapen maar...

Rond tien uur werd ik gewekt door de mensen die gezellig aan het monompolyseren waren. Heel even heb ik kunnen meegenieten van dit plezier, maar al snel vertelde mijn lichaam me dat het weer tijd was om te slapen... 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten