maandag 29 april 2013

euhmmmm...

10 april 2013


Aangezien ik er de gewoonte heb van gemaakt om van iedere dag een blogbericht te maken, ben ik verplicht om dit ook van deze dag te doen... Nu vandaag was eigenlijk niet echt een dag om over naar huis te schrijven.

Na Galibi, de partybus en de vierdaagse trip had ik wel wat nood aan rust en wachtte er ook nog wel wat schoolwerk op me. Deze dag bestond dus vooral uit computer- en snurkwerk... :P


Veel meer valt er niet echt te vertellen over deze dag, wat ik nog wel kan vertellen, is het verschil tussen ARKO en AIRCO... Na al wat tijd in dit land te hebben rondtoeren, heb ik kennis kunnen maken met verschillende busjes. Sommige van deze busjes hebben airco en andere arko. Het principe van airco moet ik jullie niet uitleggen, dat zullen jullie ondertussen wel al kennen. :) Nu, wat arko is, zal ik beter wel uitlegen. Terwijl airco, voor "airconditioning" staat, staat arko voor Alle Ramen Kunnen Open... :P
Bij deze weten jullie dit dus ook. :D

1 opmerking: