maandag 1 april 2013

Geen Galibi...

29 maart 2013


Vandaag werd ik wakker gemaakt, ondanks dat iedereen zo zijn best deed om erg stilletjes het kdg-huisje te verlaten om naar Galibi te trekken... Zo jaloers dat ik was. :( Maar ik moest rusten, en ik zal deze trip later nog wel doen met Sofie. :D

Het duurde niet lang voor ik weer in slaap viel en doorsliep tot half elf. De voormiddag bestond uit het winkelen voor ons middagmaal, dit maal bereiden en opeten... Genoeg activiteit dacht mijn lichaam. :P
Dus besloot ik maar om even een middagdutje te doen. Ik had mijn wekker gezet, maar daar heb ik niet naar geluisterd. Pas wanneer Sofie mij een uur later wakker maakte, had ik de moed om recht te staan.

Snel de computer aangezet in de hoop dat mamsielief online was, zij is namelijk jarig vandaag. Bingo! Online was ze. :D Na een gezellige babbel met de oudjes, trokken Sofie en ik naar het zwembad...

Daar heb ik tien baantjes gezwommen en daar heb ik echt van genoten, eindelijk nog eens wat activiteit. Tijdens mijn inspanningen lag Sofie ditmaal te slapen. Ik ben dus niet alleen. :P

Normaalgezien zouden we nog samen gaan kokkerellen, maar aangezien we beiden moe waren, besloten we maar om ergens te gaan eten. :)

We zijn dan in een restaurant belang waar je overal het water hoorde lopen, erg mooi eigenlijk. Al snel werden we bediend door een enorm jonge knaap. Kroepoek, bami en saotosoep... mmmm!!
Alles werd op dezelfde moment geserveerd, terwijl we gehoopt hadden om de kroepoek wat eerder te krijgen... :P Al snel waren onze buiken gevuld, maar onze borden nog lang niet leeg. We vroegen dan maar aan onze jonge knaap of het mogelijk was om al dat eten nog mee te kunnen nemen naar huis. Mits wat gegiggel langs zijn kan, kregen we het dan toch voor elkaar om ons eten mee te kunnen nemen.. :D (Morgen zullen we dus niets moeten voorzien van eten en kunnen we onze opnieuw lui gedragen. Leve de microgolfoven! :P)

Thuis aangekomen duurde het niet lang voor we beiden in bed kropen en konden slapen. Hmmmmm, slapen! :P

Geen opmerkingen:

Een reactie posten