vrijdag 12 april 2013

Pasen vieren doe je zo...

31 maart 2013


Vandaag werd ik opnieuw wakker in de zetel van het kdg-huisje, het begint al als thuis te voelen. :)

Na onze enorme shoptocht van gisteren, was het dan nu tijd om alles klaar te maken voor onze heuse paasbrunch... Tafels en stoelen klaarzetten, de buffetkast in orde brengen, fruit snijden... Werk genoeg, maar we konden rekenen op iedereens hulp. :D



Pasen vier je samen gezellig met de familie. Maar aangezien we hier in Suriname zitten, kunnen we niet even overvliegen om gezellig bij de 'moeke' te gaan eten, dus hebben we onze eigen familie gemaakt... :D
Een tafel vol leuk gezelschap, het doet deugd om te weten dat zelfs aan de andere kant van de wereld je niet alleen bent.

Wanneer iedereen zijn buikjes heeft kunnen vullen, werd het tijd voor de echte eitjesjacht! Met z'n allen naar beneden om daar dan één eitje per persoon te zoeken (nja, veel meer eitjes vonden we niet in de winkel :P).
Bij sommige ging het zoeken snel en hadden ze onmiddellijk een eitje, maar bij andere duurde het dan toch wat langer... Zelfs met 'warm, koud' was het nog wat moeilijk voor enkele. :P

De gezellige brunch werd dan afgesloten met nog meer chocolade in de vorm van een fondue... mmmmmmm!!!

Dan werd het tijd voor mij om dan toch eens naar mijn eigen stekje te trekken. Ik heb mijn stalen ros dan maar zwaar geladen en fietste naar de Sahadewlaan. Daar aangekomen, merkte ik dat ik nog erg moe was en maakte dus gebruik van mijn liefste hangmat. De rest van de namiddag werd dan gevuld door rust, was en bloggeren.

Aangezien Ellen naar huis moest vertrekken, zat ik alleen thuis. Dit was dus weer een goed excuus om naar het kdg-huisje te trekken en daar te genieten van het gezelschap tijdens het eten. Na lang getreuzel en getwijfel zijn Steffen en ik dan toch maar het stad in getrokken om daar te genieten van een gezellige avond met onze dokters, Katrijn en Joris.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten