dinsdag 30 april 2013

zwemmen vs zwemmers

12 april 2013


Na wat rust en schoolwerk had ik in de namiddag besloten om toch nog eens even te gaan zwemmen. Daar aangekomen merkte ik dat het zwembad niet leeg was, voor de verandering. Niet alleen Sofie was daar, maar ook een hele boel kinderen. Zij hadden namelijk zwemles. Voor deze zwemles was de helft van het zwembad in beslag genomen. Je zou dan denken dat baantjes trekken geen probleem zou zijn, maar niets was minder waar. Ze hadden namelijk het zwembad in twee gedeeld door de typische touwen met ronde boeien aan, maar ze hadden dit niet in de lengte gedaan, wel inde breedte. Dit zorgde er dus voor dat ik enkel in de breedte over en weer kon zwemmen. Het waren dus korte baantjes! :P 

De kinderen kregen dan ook een enorm intensieve zwemtraining. Door het over en weer gezwem van hen, bewoog het water alsof er een storm op zee was... Het was dus een hele klus om toch enkele baantjes te kunnen zwemmen in het zwembad. :)

Na deze verfrissing trok ik terug naar huis om daar nog even te wachten op de jongens. Zij hadden vandaag het genoegen om een lesje over België te geven aan het IOL en zouden daarna, samen met mij, genieten van de BBQ aan de overkant van de Kwataweg.

De avond werd dan gevuld met vier jongens, vlees en een of ander roos goedje en het traditionele kaartspel. :D

Geen opmerkingen:

Een reactie posten